God morgon på er! Är det någon mer än mig ...

mms_img69214 (MMS)

God morgon på er! Är det någon mer än mig som undrar vart våren tagit vägen? Jag vill inte ha vinter igen:-( Men hur e allt med er annars då? Själv har jag ganska mkt som pågår har precis köpt ettt hus till jag o maken. Vi får se om vi väljer att flytta dit eller inte när vi rustat upp det! Annars har det varit jättemycket jobb för mig. Händer ganska mycket på den fronten! Jag har blivit erbjuden ny tjänst inom företaget jag jobbar på. Det är nämligen så att vi håller på att öppna ett till företag inom företaget och VD:n vill göra mig chef för hela det företaget samt över hela kontoret som kommer bestå av två företag! Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta det eller inte... Visst jag älskar mitt jobb men vill jag satsa helhjärtat på en karriär? Jo det vill jag men samtidigt tänker jag det e en bit att åka och någon gång vill jag juh ha barn om kanske inte allt för långt tid och då kommer det inte att funka i längden! Vad skulle ni göra? Ta tjänsten och se vad som händer eller behålla din tjänst som chef över en avdelning bara?


Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

Oh jag skulle nog ta tjänsten om jag kände att det var det jag ville göra! ^^ Men det är svårt det där.

2012-04-14 @ 10:58:22
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: Sanna ;D

Okej! Jaa du får överväga och se, just om du vill ha barn inom en snar framtid!



Jag använder en nikon D5000 :) och hade objektivet AF nikkor 50 mm på äppel bilderna :)

2012-04-16 @ 08:23:38
URL: http://handlingar.blogg.se/
Postat av: Nails BY Dolly

tack hjärtat



hur går de me gubben? allt känns bra? baby på G ?

2012-04-16 @ 22:02:09
URL: http://nailsbydolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0