Blogg idag/igår var jag his frisören och t...

mms_img35593 (MMS)

Blogg idag/igår var jag his frisören och testade min uppsättning jag ska ha på mitt bröllop och jag måste säga att jag är så nöjd med min frisör han e grym! Va även och fixade mina naglar i veckan visst e dem fina? Idag fick ja även mina öhonbryn fixade plus lite shopping på ikea hann jag med. I morgon ska vi besöka först min moster sedan vår bestman och brudtärna vi ska äta middag tillsammans. Tänkta bara säga att ja lever trots att det inte är så många dagar kvar till bröllopet nu ska ja försöka sova trotts att ja inte är trött för ja ska upp kl 5. Så några timmars sömn behövs. Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0