Räkna ner...

Nu är det mindre än en vecka kvar.

Denna helg hade jag tänkt och vila samt städa huset och fixa allt i huset. Men min underbara syster hade fixat världens bästa möhippa åt mig och mina underbara vänner.

det började med att vi alla samlades hos henne för mys och smörgåstårta, därefter åkte vi in till stan för brottning med sumodräckt och boxningshandskar. Eftet brottningen åkte vi och käka på lebanon där de såg till att ja skulle dansa med en magdansös (utklädd till häxa). sen va det partaj hela natten lång.

Så jag har haft ont i hela kroppen och inte orkar göra så mkt.

men på lördag då smäller det och på söndag så är det bye bye sweden...

Kommentarer
Postat av: DOLLY

finns inget roligare :)

shoppar ja inte, då mår ja skit, som idag :(

2011-02-21 @ 20:13:32
URL: http://fashionbydolly.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack, det har jag haft !

2011-02-22 @ 01:04:06
URL: http://mmartinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0