Blogg så här såg det ut i söndags när vi h...

mms_img66378 (MMS)

Blogg så här såg det ut i söndags när vi hade pannkaksfrukost här hemma. Undrar om ja orkar fixa det denna söndag oxå, eller ja kanske ska fixa amerikanska har hittat en variant som ja e sugen på att testa. Har ni något bra recept på amerikanska pannkakor? Dem ja gjorde i söndags Är helt veganiska gillar dem bäst så om man ska ha en massa godsaker till. I morgon eller idag rättare sagt ska jag förbi den som kanske ska bli vår fotograf och filmare samt att vi ska ta atelje bilder hos. Efter att vi varit där ska vi gå och kolla skor till maken och köpa lite gåvor till vänner och familj. Sen ska vi åka och hälsa på min kära kusin som ja längtar efter att träffa henne. Måste berätta att jag avlöjade min brors fru idag hihi jag avslöjade möhippan dem försöker planera åt mig. Åh som ja längtar efter allt nu:-)


Kommentarer
Postat av: sandra. wicked.

Heeej och förlåt för ett sent svar! Jag har varit ute på en resa i mig själv och inte riktigt klarat av att ta tag i saker i mitt liv ! Nu är jag tillbaka.



Hur är det med dig?



Skriv gärna en kommentar på vad du tycker om svartjuka ! :)



kram!

2011-02-03 @ 15:25:14
URL: http://angelbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0