Älskar livet...

Ibland älskar jag verkligen livet, älskar att allt äntligen börjat flyta på...

Älskar att jag sagt upp mig från mitt hemska jobb, från mitt jobb som gjort att jag inte kunnat sova om nätterna som gjort att jag haft ångest varje morgon jag klivit upp för att gå till jobbet och jobbet som gjort dessa månader till ett helvette för mig rent ut sagt. Men för snart en månads sedan sa jag upp mig och har sedan dess räknar ner både timmar och minuter, men på fredag slipper jag och detta ska jag fira på måndag med både Nytt jobbintervju och SPA. *Längtar redan* känner att jag var tvungen att göra något att unnamig något innan all sommarstress börjar.

Vet att ni säkert inte förstår vad jag skriver om eller så då jag ej varit så aktiv på sistonne, men mår man inte bra så känner man kanske inte för att vara så aktiv, men just nu flyter allt på o ja kan slutamå dåligt över ett jobb. Önskar att INGEN i hela världen ska uppleva det jag upplevt att INGEN ska få en "chef" som min. Tycker synd om alla som kommer jobba kvar, vissa står ut, men jag går hellre arbetslös än vara kvar där. Av 25 säljare har 12 sagt upp sig, och 8 som söker andra tjänster. De resterande är för lata men kommer oxå söka sig vidare efter sommarn. Då behöver ja inte förklara hur "chefen" är.

Har du någonsin känt ångest inför att gå till jobbet, mått skit där utan att du kunnat göra något?

Kommentarer
Postat av: D O L L Y ♥

tack hjärtat



skönt att allt börjar luta sig åt de bästa sidan för dig



här e de helt ok



puss på dig

2010-07-06 @ 23:38:35
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0