hjälp mig

Kom precis hem från jobbet och ja e död, hatar när allt inte bara stämmet! Först missade jag tunnelbanan så vänta i 12 minuter på nästa, sedan missade jag pendeln så så vänta en halvtimma där. Jag orkar inte med allt detta så snälla ni hjälp mig att hitta en bil.

Jag kan absolut ingenting om bilar möjligen att köra det men that's it. Så hjälp mig tipsa mig om en bra bil till ett rimligt pris, som e ganska bensinsnål. Snälla kom med förslag på bra bilar helt med länkar oxå. Jag e desperat nu, jag behöver bil...

Snälla hjälp mig, helst ska bilen inte vara röd, dock finns de viktigare säker än färgen men som sagt hest inte röd, annars är jag öppen för förslag. Men annars går jag med på de flesta bilarna. SÅ snälla hjälp mig nu!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Tack.

2009-10-21 @ 10:34:57
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Andreas

Min är liten, blå och kostar ca 80.000:-... Ja, bilen alltså... ;)



Jodå, hon är friskare än mig iaf så det är nog rätt bra med henne. =)

Hur är det själv?

2009-10-21 @ 18:39:26
URL: http://whopper.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0