min nya inriktning...

Fast än jag inte hunnit/orkat lägg ner energi på att ändra designen på bloggen, betyder det inte att jag inte kan börja inrikta innehållet efter det jag tänkte. Kan medela er att detta kommer bli en säkerhetsblogg...

Hmm nu kanske ni funderar på vad jag menar med det, men det ska jag snart förklara. Jag har sedan ett tag tillbaka arbetat med säkerhet och hör dagligen vad folk utsätts för, allt från inbrott, till bränder. Ja Säkerhet för allt, och alla heltenkelt. Kommer visa med statistik samt ge tips på hur ni kan förhindra vissa saker. Visst kanske inte världens roligste ämne, men absolut nödvändigt.

Visste kommer jag att fortsätta behålla lite av de sakerna jag alltid haft, men huvudinriktningen i bloggen kommer handla om säkerhet.

Troligen kommer mitt första viktiga inlägg i kväll när jag kommit hem från jobbet eller i morgon bitti, för nu väntar en dag i huset med alla byggare innan jag åker förbi en snabbis till Ikea för att köp en lampa innan jag ska åka o jobba.

Men Nu ska nu få ha en underbar dag så hörs vi av...

Kommentarer
Postat av: Sandie

hihi jag älskar lampor!! Tack gumman, du är en klippa!!!

2009-11-17 @ 00:40:20
URL: http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0