sov dags

Jag svarar på alla kommentarer i morgon, idag e ja sjukt trött förstår inte varför ja fortfarande är vaken...

jo ja har nämligen kollat på hockey, visst inte hela matchen men ändå....

Detta gjorde jag enbart för en persons skull. Ser du hur mkt du betyder för mig, hade du inte betytt så mkt för mig hade jag ALDRIG tittat på hockey, för ja gillar nämligen inte den sporten men va gör man inte för dig=)

Men nu ska jag lägga mig i sängen, troligen kommer ja snacka med personen som ja nämner här ovan innan ja somnar men ändå. Ville bara säga God natt åt er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Gött om de blir bra väder i helgen :) Idag har jag jobbat, sen träffa jag Jimey en stund efter jag slutat, själv då? Var med i min tävling då du kan vinna ett presentkort ;) Läs mer på min blogg :)

2009-05-06 @ 23:00:32
URL: http://sandrakantosalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0