snart hemgång...

Idag har det inte blivit mkt uppdaterande häifrån. har jobbat jätte flitigt och min produktion ser jätte fin ut. Har lite problem med sista stycket, Kan bero på att ja inte fått all information till den delen. Men det får jag på måndag, skickade i förra veckan ut så långt jag hade kommit med arbetet, till de jag höll utbildning för i slutet av förra måndaen. Idag fick jag ett mail från en som är ansvarig för bolaget i Asien. Han skickade att utbildningen ser jätte bra ut att det är bättre än vad de hade tänkt sig, samt att jag har kommit långt med den. Jätte kul faktist!

på måndag ska jag ha möte med en från Lund och en härifrån. Lite pirrigt få se vad de tycker om produktionen. Men om ungefär en timma eller två ska jag härifrån. Funderar på att jobba över lite då jag e ledig resten av veckan därav den dåliga uppdateringen idag.

Så hur har er dag varit då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0