mina älsklingar.

0-44b873435cf6a99e8fcd5442dbba7588.png

mina älsklingar. Köpte dessa idag. På väg igenom centrum en kvart innan stängning för att visa taxiplatsen till hon jag va på möte med hittade jag dessa söta skor sprang snabbt in o frågade om 36or tyvärr fanns det inte. Men ja tog 37 or. Lite stora men inget man tänker på. Och resten av dan blev räddad. Fattar inte att man kan bli så glad av skor. Älskar skor detta e andra paret inom 3 dar haha. Inte undra på att alla bråkar med mig o klagar på att ja har för mkt skor. Men ja älskar skor, har alltid gjort det o kommer alltid göra det, så e det bara. Vad föredrar ni att handla kläder eller skor? Nej nu ska jag sova god natt kära lärare så hörs vi i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0