kärlek?!

Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, eller det e väll mer än förälskelse
Har du varit kär i någon? Ja
Finns det någon för dig just nu? Klart det finns
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på humör
Har du kysst någon idag? Nej, men igår kväll
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja
När går gränsen vid otrohet? Beror på vad man har kommit överrens om med sin partner...
Är du romantisk? Inte alltid
Är du svårflörtad? Har varit upptagen så länge, så Ja
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Har du lekt med någons känslor? Inte med flit
Länge höll ditt längsta förhållande? Mitt nyvaranande förhållande, och nästa månad blir de fyra år, utan avbrott eller nåt
Hur länge var ditt kortaste? 1 år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ja är i ett förhållande jag är nöjd med så  i förhållande
Har du dejtat två st samtidigt? Dejtat ja, varit i förhållande Nej
Är du en bra pojk/flickvän? Ja, klart ja e
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Min kille
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Mitt et för någon vecka sen
När fick du din första kyss? Kyss, när jag gick i nian av min dåvaranda kille jag va med i 3 år
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Armen, nej Men däremot ska jag tatuera in den
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Beror på kroppsbyggnaden. Gilalr sånt som sitter bra på killar men SKOR är viktiga.
Vad tänder du på hos det motsatta könet? Om man ska titta bara på utsidan måste ja säga ögon, armar och en lite gullig mjuk mage
Vad är avtändande hos det motsatta könet? När de inte har en egen vilja, utan måste alltid göra som alla andra och fråga än hela jäkla tiden vad man tycker om saker o ting t.ex. att de inte kan köpa kalsonger eller strumpor utan att ringa en vän o fråga om vilken färg som skall köpas...

Lista tagen från: Linda


Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, låter som en fin dag det där. =)

Jag vara bara hemma med killen. Skönt det med.



Kramar

2009-05-01 @ 10:38:21
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emma

jo det tror jag dom gör =)

tack tack :)

2009-05-01 @ 10:55:25
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack så mycket!

2009-05-01 @ 12:11:49
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0