jag känner mig inte lite dum som

0-584ceb70daa18a74b7748d21c166c09e.png

jag känner mig inte lite dum som går runt med stövlar nu när solen har börjat titta fram. Men d va juh regn i morse inte kunde jag veta bättre. Men ja e inte den ända som går runt med stövlar så det e juh tur det:) som ni kanske märker är jag på väg hem, jag orkade inte sitta kvar på kontoret. Tog med mig jobbet hem så ja ska jobba lite hemifrån. Idag måste jag leta reda på två uppgifter som jag ska skicka in oxå vill få det överstökat så jag slipper känna ångest över det i morgon. Då jag ska ha en underbar dag med mig J. En riktigt mysig dag, saknar juh min vän nåt enormt. Hur som helst är jag på väg hem nu. Snackade med min syster så jag slipper vara barnvakt idag, så vi får se vad som händer möjligen en plugg o va hand om sig själv dag. Ibland behöver man det. Får se om jag orkar med det Hehe. Nej nu orkar jag inte skriva mer! Ha det bra så hörs vi senare


Kommentarer
Postat av: Ville;

sv: okej vad kul :) Grattis i förskott till 4 år! :D



Jodå, skola och fest är helt okej ;)

2009-05-19 @ 17:31:20
URL: http://viktoriversen.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

hehe.. du behöver inte känna dig dum;) är det kallt så är det. men nu e vi snart inne i juni :)

2009-05-19 @ 17:44:08
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

sant sant...



visst är det härligt med resbilder:) så bra å ha och minnas...

2009-05-19 @ 21:56:11
URL: http://varjedagraknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0