duktiga jag=)

Nu har jag suttit och redigerat bilder till min E-learning hela morgonen. Har bara ett videoklipp som jag ska redigera sedan försöka fixa till ljudet på den. Sen har jag bara lite i slutet av manuset kvar. Efter det är jag nästan helt klar med min E-learning. Känner mig stolt, detta e min 6:e vecka här och ena veckan var jag borta så på fem veckor så är jag nästan helt klar. Som sagt lite av manuset kvar som sedan måste skickas till speakern, men det är inte min uppgift det.

Kan inte ni känna er bra ibland? Idag är en sån dag då jag känner mig duktig=)

Kommentarer
Postat av: emma

jo ve men det måste ju gå ändå :P bara man inte ger sig =)



har också hört mkt om den, så jag hoppas på det :) å lyx hade hellre haft egen volym :D

2009-05-05 @ 11:44:46
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Anna j.

oj, lät lite komplicerat :) jo det lönar sig alltid :)

2009-05-05 @ 12:41:09
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0