döden...

Fick nyss reda på att en av killens bästaväns pappa gick bort i morse, han skulle cykla genom kyrkogården, och väl på kyrkogården får han hjärtattack och dör på plats. Tänk er att dö på den plats man ska begravas. Ush vad tråkigt!

Men nu är i alla fall kvällen planerad. Så snäll flickvän som ja är, känner ja att jag måste åka på minnesstunden med min pojkvän då även jag känner vännen och har träffat hans pappa flera gånger. Efter det ska jag hem till mig och plugga. Måste verkligen skriva ihop slutet av mitt arbete och skicka in den, sedan måste jag hitta några gamla arbeten som ja måste maila iväg till en lärare, lika bra att göra det så jag får mitt examensbevis den 12:e nästa månad.


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, i ca 2.5 år nu snart. Om en månad. Hehe. :D



Så underbart! Det är ju bland det bästa, att gå och titta på ringar. Kan göra sådant i timmar. Och när man får hem ringarna. Och vänta till den dagen det är dags. Oojoj. Det är härligt! :D



Kramar

2009-05-04 @ 15:22:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: M

Sv.Ja, det är du.:)



Dör på den plats man ska begravas, ironi eller ödet. Ja, hemskt i vilket fall som helst.



2009-05-04 @ 15:30:11
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0