wihii

min killeringde mig nyss o berättade att han ska sluta jobbet nu, såjag ska träffa honom om ca en timma han ville handla o laga mat sen hihi. så vi ska ses om ca en timma, tur att jag har skrivit upp essäfrågan på papper så ikväll ska jag skriva ner den i datorn, men först vill jag diskutera svaret med en klassompis så man vet att det inte är helt fel det man skrivit hehe. men tänkte röra mig härifrån snart tänkte gå förbi H&M och kolla om jag hittar en tröja eller nåt att ha till mina chinos på kryssningen, eller om jag hittar en topp att ha till jeans ja vi får se, ursäkter för att inte plugga haha hur ofta kommer man inte på sånt?

Har ni tips på vart man kan hitta snygga toppar, eller någon fin klänning som jag kan ha på kryssningen?

Så vad ska ni göra idag? Låsa in er hemma eller ska ni ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0