mums

Nu har jag ätit klar, det blev gårdagens rester orkade inte fixa något, potatisgratäng blev det, orkade inte steka mer kött brukar bara steka en skiva åt gången men gott var det med potatisgratäng, har nog kvar lite till i morgon oxå, om ja inte tar med mig den som lunch till skolan men det tror jag inte. Åt även en apelsin efter det, är ganska dålig på att äta frukt, men ibland känner jag bara ett sånt sug efter det, som tidigare idag drack jag bränhults apelsinjuice, dricker bara färskpressade juicer tycker inte om dem annars och nu åt jag en apelsin, tror min kropp behöver vitaminer och känner därför ett sug efter det. Jag tror stenhårt att när man är sugen efternågot så är det kroppen som behöver det. Jag har haft ägg perioder, youghurt period, apelsinperioder tomatperioder m.m. Tror inte ni att kroppen behöver speciella vitaminer o därför känner man ett sånt sug efter grejer man normalt kanske inte äter?

Just det köpte även svart nagellack idag som jag tänkte testa, hoppas den är fin på. Ni får og se bild på den sen om den är fin. Ska kolla på TV o lacka naglarna nu hörs senare

Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Sv: Tack, vad tror du om vita bågar då? :) Varför ingen bild på dig? :S

BeingTobbe.blogg.se



PS. Gratis reklam för din blogg och fler besökare - allt via tusenhemsidor.blogg.se



2009-03-10 @ 20:13:12
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Postat av: Sandra

BeingTobbe: Jag vill se om det funkar att skriva en blogg samtidigt som man är lite anonym, vill inte att någon skall veta att det är jag som skriver, ingen av mina bättre vänner inte ens pojkvän vet om min blogg. Därav inga bilder, vita bågarna va skit snygga på dig, kolla MONKI va där inne idag dem hade asläckra bågar som säkert hade passat dig...

2009-03-10 @ 20:26:16
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0