min älskade skor

Som jag längtat efter dem, tror inte det går att beskriva hur mkt jag har längtat efter dessa skor, hittade även en väska kanske inte världens finaste men dem passar ihop med skorna. här ska ni få se en bild på dem. Skorna kommer från Bianco och kostar bara 600:- dem kom till butiken idag så om någon vill ha gå snabbt för skrona är efterfrågade och va en massa personer som stod i önskelistan. Jag har stått där sen i slutet av januari. Men nu äntligen är dehär, o ganska sköna för att vara så höga är de oxå.




man såg inte skorna jätte bra här så jag lägger till en till bild på bara skorna.



Nå vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Sandra

aaah! dom där skorna är så grymt snygga!

går du bra i dom eller är klackarna 2 high?

2009-03-12 @ 17:31:48
URL: http://thesoulmates.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sandra: hihi visst e dem snygga, hehe Nee da jag kan gå bra i högklackade skor, men efter några timmar börjar jag få ont i fötterna men ca 4 timmar kan jag dansa o ha kul i dem. Men måste ändå erkänna att skorna mest ligger hemma o ser fina ut hehe.

2009-03-12 @ 19:34:50
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0