kaffet hjälpte

Nu har jag gjort klart den jobbigaste frågan tror frågan tog mig 2 timmar av ångest, men det gick och jag är klar, nu känns det som en börda har släppt, har ca 40 sidor att läsa igen sen är det 3 frågor som blir besvarade, de är ganska liknande frågor så det är skönt, sen är det "bara" två frågor till som skall besvaras vilket inte borde vara ätte jobbigt. så jag borde bli klar idag så kan jag kolla igenom det i morgon. det blir säkert bra, det värsta e över hehe.

Så vad har ni gjort idag då?

Nu ska jag gå o äta pannkakor hehe

Kommentarer
Postat av: tre tjejer och en kille, greenbeans

Checka gärna in vår humorblogg och tyck gärna till. Hopaps du tycker om den!:)



Puss och kram, Greenbeans!:)

2009-03-23 @ 20:27:27
URL: http://greenbeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0