hmm hur orkar ni?

Har kollat runt på lite bloggar nu och har kommit fram till att väldigt många 17.18 åringar som fortfarande går i skolan(gymnasiet) går o festar under vardagar, har ni inte skola dan efter?

jag förstår inte att man orkar vara uppe o festa halva natten sen ändå åka till skolan dan efter och föröska hålla sig vaken sammtidigt som  man ska göra bra ifrån sig på lektionerna. Så längesen var det inte jag tog studenten(05) och inte hade vi tid att  vara borta från lektioner, det var juh alltid något nom skulle göras och var viktigt. de värsta e att de kan festa flera dar efter varandra oxå.

Det är knappt att jag orkar koncentrera mig på föreläsningarna nu om jag är vaken till midnatt, kanske jag som börjar bli för gammal hehe, vad vet jag?

Någon som vet hur de orkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0