Hemma igen

nu har jag precis kommit hem o ja som inte tänkte stanna där så länge men min stackar kille e sjuk, magsjuk hoppas han blir bättre till i morgon så vi kan ses. Haha är det inte roligt hur killar blir så fort de är småsjuka? dem blir verkligen som bebisar, eller e det bara min kille?

För till att börja med så låg han helt livlös o vägrade äta, sen skalade jag en apelsin åt honom o matade honom hehe, efter det åkte jag till centrum o handlade smärtstillande, blåbärssoppa, nyponsoppa och youghurt så har han lite till i morgon oxå, så ja fick mata honom lite youghurt och så fick han dricka blådärssoppa. Sen somnade vi i sängen båda två under någon timma vilket var sååå skönt. Så nu somnade han igen och jag passade på att åka hem.

Men nu ringde han mig o sa att han mår lite bättre nu, så det är skönt det, hoppas bara jag inte blivit smittad. Annars är det verkligen synd om honom. Brukar ni ta hand om era partners när dem är sjuka? Vad tycker ni om killar som är sjuka?

Bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, förstår exakts vad du menar, killar och deras sjukdomar, ush varför skall vi alltid plågas med dem:P Hoppas din kille mår bättre snart

2009-03-10 @ 00:15:28
Postat av: Sandra

Sara: hehe jo det är jobbigt, men dem är bra att ha dem med ibland, tack

2009-03-10 @ 07:52:15
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0