hemma igen

så n är jag hemma och redo för att plugga!

Tiden hos läkarn gick bra, han sa att det anntingen är eksem som jag haft i mig som liten men inte brytit ut förrän nu, eller så är det en allergisk reaktion mot någon han inte riktigt vet ännu. Men jag fick två olika krämer som jag ska använda tre gången om dan st, ena är kortison och den andra mjukgörande. Om det inte blir bättre ska jag tillbaka om ca en månad sa han så vi får se vad som händer till dess, hoppas verkligen de gör över snabbt oxå, hur kul e det att gå runt med röda fläckar under ögonen?

Så efter läkarn gick jag ner till centrum handlade mina krämer samt keso o juice till lunch. Men nu ska ja få i mig någon hann inte äta frukost, blir nog en knäcke macka med leverpastej mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0