Hemma igen=(

Nu har jag precis kommit hem från kryssningen min underbara kille plockade upp mig o en klasskompis och körde hem oss *Tack älskling*

Sen måste jag bara säga att jag ALDRIG har åkte på en roligare kryssning, hela kryssningen har varit surreallistisk, skumma människor som stötta på en o vägra acceptera att man är upptagen fast än man är på singelkryssning (vi visste juh inte om att det var det när vi boka) samt att vi första hålla oss borta från kamerona (de förberedde sig för inspelningen av färjan 2). men vi hade verkligen riktigt kul, tror verkligen inte jag garvat så mkt på länge, vi skratta tills vi grät, maten va helt underbart o vi dansade tills våra fötter blödde (lockan va kvart i 7 när vi gick till hytten) och jag va verkligen pigg, kunde inte somna så ja aknske sov 1 timma om ens det sen va vi i gång igen. men nu börjar jag bli trött o jag borde plugga. men måste vila en stund så hörs vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0