hemma

Så nu är jag hemma igen det var mysigt att umgås alla fyra. Men nu e jag helt slut. Vet att jag borde skriva på min essäfråga men jag orkar verkligen inte och jag vet att om jag skriver ner den måste jag ändå göra om hela i morgon. så lika bra att fortsätta kladda så kladdpappret och skriva ner allt i morgon efter jobbet.

Just det jag jobbar hela helgen igen, nu är det tredje helgen i rad sen har jag jobbat vissa vardagar oxå, men ja börjar bli sjukt trött. kroppen börjar säga ifrån. men som det ser ut just nu är jag ledig nästa helg och det behöver jag i och med att jag ska på kryssning på torsdag och kommer inte hem förrän på fredag. Killen åker iväg på kryssning i morgon med ett par vänner. Man måste verkligen kunna göra saker utan varandra oxå och inte jämt bara vara tillsammans.

Men snart ska vi hitta på något bara vi två. Det lär nog bli något roligt på vår 4:a års dag som är i slutet av maj hihi längtar. Vet inte vad jag ska köpa åt min älksling men något lär ja komma på, Tips någon? Vet att det är långt till dess men jag gillar att planera hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0