Hallå

Hej Blogg!
Ush vet att ja e värdelös på att uppdaterna men ja har faktist inte varit hemma. Jag kom hem för en liten stund sen. Jag jobbat sen kom killen o plockade upp mig så åkte vi o kolla på en bil som ja INTE tyckte om. Hur som helst så köpte vi den inte så nu kom vi hem o ja e helt slut. Men ja måste verkligen plugga lite. Ska juh först redovisa mitt slutprojekt i 10 min, sen ska jag prata om min opponent i 10 minuter. Med andra ord måste jag först o främst göra en presentation, och skriva manus för dem 10 minutrarna, sedan måste jag läsa min opponents text typ 500 ggr för att komma på något att snacka om hans arbete e juh så jäkla bra. Tror ja ska prata om hur han Upfyller målen med att visa vart han har vissa delar och vart han svarar på sin frågeställning m.m. istället för hur han inte gör det.

Sen måste jag läsa ytterligare 5 uppsatser som skall ingå i min opponeringsgrupp, så man kan komma med feedback på dem. mycket att göra innan torsdag men det ska väll gå bara jag gör klart min redovisning idag så löser sig resten.

nej nu skall jag börja här. hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0