god morgon

Har ni sovit gott inatt? Själv har ja faktist sovit hyfsat bra men i och med att jag hade en liten sovmogron idag, tror ni jag då lyckades sova? Ne själklart ska man vakna som vanligt, men det gör inget för jag känner mig utvilad iallfalll. Så idag ska jag som jag nämnde redan igår träffa en klasskamrat och göra våra två sista uppgifter, känns riktigt skönt att slippa plugga på ett tag sen o nu kan jag börja läsa lite böcker och koppla av på kvällarna. Vad jag ska göra ikväll, hmm det vet jag inte riktigt, får ta dagen som de kommer, detta är min första lediga helg på fyra veckor, så det känns bra faktist.

Vad ska ni göra ikväll? kanske tar lite insperation av er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0