ja e dålig förlåt...

2070330cf6f04e6b8080b71876726023.png

ja e dålig förlåt... Ja vet att jag är och har varit dålig på att blogga men har verkligen inte haft nån lust känner mig så nere... Denna vackra kristall skål från orrefors fick jag från min handledare idag. Blev verkligen överraskad, jag förväntade inte mig nånting. Dem e så underbara och det har verkligen varit underbart på praktikplatsen. Kommer sakna alla där sjukt mkt... Men men, i morgon ska jag jobba. Så jag ska lägga mig snart. Men först ska jag ringa några samtal. Så vi hörs av i morgon. Sov gott o kram på er


Kommentarer
Postat av: sofie

va kul att du tittade in hos mig :) välkommen tillbaka! :)

Postat av: Mandy

ja hur sköt för dig som helst som har jobb! jag har sökt typ 100 st men har jag fått något?? nej nej nej!!!



läget med dig då?

händer det något denna lördagskväll??



kram kram

2009-06-06 @ 11:54:45
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Sandra

sv: hehe det skrämmer mig eftersom det känns som att jag inte kommer lyckas ta det.. ska ju flytta efter sommarn och pappa säger att jag ska försöka ta det innan :s men det hinner jag inte..





Hade jätte kul på balen :) bilder kommer upp snart!

2009-06-06 @ 15:01:01
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0