god morgon på er...

25d682958d0661b7e3409430d6be043b.png

Nu e två av barnen på fritids och den äldsta e hemma. Han ska gå till skolan om ungefär en halvtimma! Och jag e på väg till min praktikplats, det är sista veckan nu. På fredag tänkte jag ta med mig fika som tack för dem här 10 veckorna som jag haft det så bra på. Men ja ser från emot att komma tillbaka till skolan ska bli grymt roligt. Vi har redan planerat in picknick under tak men lite alkohol till på måndag Hehe ska bli kul att träffa alla och umgås igen kommer sakna min underbara klass när ja har ut på fredag nästa vecka Hihi. Ska nog passa på o mörka en fin dag idag:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:Stod till och med vid bullhållplatsen i fem minuter haha. jo jag tycker det är konstigt med, varje gång någon tar i mitt hår så säger dom "herregud avd tjockt hår" haha

2009-06-03 @ 09:57:26
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0