Hej på er...

Idag har jag inte gjort så mkt, bara jobbat sen varit hos svägerskan och fixat hennes hår. Så kom jag hem för en stund sen och jag är helt slut! ska bara lägga mig ner och sova.

Det var något som slog mig nytt, tänk att juli månad e så gott som slut, är det bara jag som tycker att året har gått sjukt snabbt, kan inte fatta att jag snart fyller år.  Jag blir 23, ush vad gammal ja känner mig:P

Mina mål för det här året e att få ett bra jobb inom min utbildning, lyckas jag inte inom de närmsta månaderna ska jag starta ett eget företag!

Har ni några speciella mål för året?

Ne nu ska jag prata  med min älskling (han smsa och bad mig ringa honom), och sen sova. I morgon e det jobb som gäller efter det ska jag till min syster men vi hörs säkert i morgon


Kommentarer
Postat av: Laila

Har varit i Alanya så såg din kommentar först nu :) hehe :) Hur mår du då sötnos? :)

2009-08-01 @ 13:23:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mkt :D .. ja hade några på ett fult bältesom ja inte använder så ja typ lossade dem på baksidan .. sen satte fasst dem det är ganska enkelt :D

2009-08-01 @ 17:25:02
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0