förlåt för ännu ett par dåliga blo

0-2480c8f64bc0780348e3ab7ebfbf814a.png

förlåt för ännu ett par dåliga blogg dagar. Men det har varit så stressigt och ja har verkligen inte hunnit sitta vid datorn. Det är nämligen så att Mina föräldrar har varit gifta i 40 år så jag har ordnat en överraskningsfest åt dem så ni kan tänka er hur stressad ja varit. Se till att handla, beställa tårta, laga smörgåstårta, kanapeer (hur man än stavar), min pizzor, inbakad korv, smördegsknuten men köttfärsfyllning andra med fetaost, ostbricka, skinkbricka m.m allt detta har ja fixat i smyg. Men d va värt det bara att se hur mina föräldrar lös upp, hur mamma börja gråta av lycka när hon såg min tårta åt den. Ja allt har varit underbar. Hoppas ni haft det lika bra med mindre stress Hehe. Nu har ja iallafall diskat plockat undan och gjort rent ska lägga mig e helt slut. Men sov gott o dröm sött på er


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: ja.. Hehe hon bor i ystad. :)

2009-07-19 @ 10:59:26
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: SOFHIE

Ledsen för sent svar, förklaringen finns på bloggen. :)



Jo, på torsdagara jobbar jag 11 timmar.. annars är det 9 timmar på en dag. Segt, men det blir ju lite pengar iallafall. ;)

Jag jobbar på ett ställe som heter ByggeBo som typ fastighetsskötare eller vad man ska säga, det funkar, men är inte direkt kul. :)



Nu denna helgen har det inte hänt så mycket. Är riktigt supersjuk sen Hultsfredsfestivalen & även att det har gått 1 vecka sen dess så försvinner inte sjukdomarna från kroppen. O.o



Vad har du gjort i helgen då? :)

2009-07-19 @ 12:29:00
URL: http://iemells.blogg.se/
Postat av: → F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

Svar: I Danmark köpte pappa och Piffe öl och sedan fotade jag. Sedan gick vi mest bara runt och tittade. Sedan åkte vi över till Sverige (Helsingborg då) och då körde vi till Väla och åt på donken och sedan shoppade vi i Väla :)



Kram :)

2009-07-19 @ 21:35:51
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0