Vilken mysig dag!

hej Blogg!

vilken mysig dag det var idag, behövde verkligen denna dagen!

Killens sista dag på semestern i morgon börjar han jobba igen så idag passade vi på att bara umgås och ha det mysigt. Först hade jag tid hos min barnmorska han fick köra dit mig, efter det åkte vi till IKEA vi är på jakt efter ett nytt köksbord och nya snygga bordslampor att ha i sovrummet, någon som har tips på vart man kan hitta sånt?

Efter det gick vi o köpte en massa godis, chips glass och kakor. Vi gick och åt på Faros som ligger på söder och har lätt den godaste grekiska maten i hela sthlm. för att inte tala om servisen. Sen kom vi hem och harmyst framför tv:n kollat på top model(mitt val) och en film han valde. snart hoppar vi nog in i sängen vi ska  upp vod 6 både två i morgon, så dags att sova. vad har ni gjort idag? haft en lika mysig dag som min älsking och jag haft?

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0