Varför...

Varför ska det vara så himla jbbigt att ta sig upp ur sängen? Ush, jag älskar att ligga i min varma säng n'r det är iskallt runt omkring, men nu är jag uppe och påklädd ska bara försöka få i mig något sedan är det bara att spakla sig och gå ner till bilen, eftersom jag o kollegan Linda arbetat så bra så tror jag att vi blir klara med allt idag så får vi vara lediga i morgon, eller då åker jag till skolan. Men iallfall lediga från jobbet. SÅ då lämnarvi tillbaka vår arbetsbil idag slipper vi åka till akalla bara för att lämna tillbaka en bil känns lite onödigt när man kommer vara i trakterna idag.

Vad ska ni göra idag då?

Ne nu ska jag gå o röra mig så ja kommer härifrån i tid=)

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0