Räkningar...

Ush det är inte roligt att betala räkningar, alla pengar försvinner juh typ, ska bli skönt att flytta in med killen snart, eller snart och snart vill hitta något större först, vi skulle döda varandra om vi bodde i hans tvåa, sen skulle vi aldrig få plats med alla grejer. Men till sommaren när jag är klar med skolan ska vi nog börja diskutera detta.

Tänk om man inte får jobb efter att man examinerats, vad ska man göra då? Ush nej så vill jag inte tänka, vill juh ha ett bra jobb, helst inom någon utbildningskontor eller i ett företag som satsar mkt på utbildning, Någon som känner till något företag i 08 området, kan verkligen tänka mig pendla.

Nej nu ska jag försöka sova, har juh trots allt skola i morgon och innan jag ska åka vill jag upp och duscha. Sov gott och dröm sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0