hemma igen

Så var man hemma igen, passade på att kpa lite söta grejjer till bebisen, handlade även en skit snygg röd festväska, ett par ballerina skor(måste passa på medan det finns i 36:or) och en asgullig haklapp till fasters lillapärla:)

tyvärr hade mina drömskor fortfarande inte kommit in:( de får in dem någongång i februare, ja längtar tror jag ska köpa dem lila skorna, sen måste jag bara hitta en lila festväska så kan jag ha dem meden svart klänning till bröllopet den 22:a februari, hoppas verkligen skorna kommit in till dess.

ja vet att detta inte är en modeblogg, men tänkte bara visa haklappen och väskan.



              


Så hur har er dag varit då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0