Hemma

hej blogg nu har jag äntligen kommit hem från min älskling, han skulle börja tvätta och det orkar inte jag med hehe så ja passa på att åka hem och vila en stund är helt slut. Fick idag reda på att jag e ledig från skolan i nästa vecka *wihiii* fast ja har jätte mkt plugg som ja måste ta tag i.

Idag har vi även planerat att åka på kryssning med klassen anntingen v 11 eller 13. ska bli så kul, sen har vi börjat planera på vår avslutningsvecka, där det bland annar kommer vara fem kamp på grönan en dag, grillning ute (om vädret tillåter), Hyra lokal och ha knutkalas hehe ja en massa skoj. Har ni tips på vad mer man skulle kunna göra?

ne nu ska ja gå o lata mig framför tv:n en stund sen kommer ja tillbaka hit=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0