Hejsan...

Vaknade för en stund sen, har duschat och gjort mig i ordning och ska snart iväg till biblioteket för att plugga, det är där jag får mest gjort. Har ni några favoritställen att plugga på? eller gillar ni att ha det på något speciellt sätt när ni pluggar?

Jag gillar att ha det stort runt om kring mig så allt för plats, det ska vara tyst men inte för tyst, så ibland beroende på vad det är jag pluggar så kan jag gilla att öyssna på lugn musik. så måste jag ALLTID ha plats för en anteckningsblock bredvid så jag kan skriva ner tankar.

Efter biblioteket ska jag träffa min gubbe, åka hem äta middag ihop, så får vi se om jag ska sova över där eller om jag ska ta mig hemåt och fortsätta att plugga, det är alltid lika svårt att plugga när man är där, finns så mkt annat att prata om eller att göra.

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag *KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0