god natt

hej blogg!

hur har ni haft det? haft en bra dag?

själv har jag haft en jätte mysig dag, dock blev jag yr när vi var och gick runt i skärholmen så vi kom hem och jag vilade i ca en timma innan min äldsta bror (har 3 bröder) ringde och bjöd över oss på fika. Så hjälpte vi honom bygga en byrå. Så vi kom hem för några timmar sedan så vi har kollat på film och myst! nu ligger han bredvi och sover, vilken tur att han ska upp tidigt i morgon för han ska iväg och tvätta bilen så jag får sova ut ordentligt innan jag åker hem till mig.

Så får vi se om vi ska hitta på något på kvällen eller inte. ibland är det skönt att vara ifrån varandra, tycker inte ni det? Anser du att man måste vara med sin käresta varje dag eller att det kan vara sunt att vara ifrån varandra ibland?

Nej nu ska jag gå och försöka sova, får se hur det kommer att gå.

Sov gott blogg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0