God natt

Hej gott folk!

ja kom nyss hem från Heron City, vi (Jag min yngsta storebror, hans fru, hennes två yngre systrar, min syrras äldsta unge) åkte dit, först spelade vi lite spel, dansade på dansmattan och skrattade åt varandra, sedan tog vi en fika, sedan kände vi att de två yngsta måste hem och sova då de har skolan i morgon. Så vi körde hem dem och åkte till ett annat fik satt drack kaffe och bara umgick. Jätte trevligt verkligen!

Hur har er dag varit?

Nu ska jag försöka sova fast än jag inte är trött så jag kommer upp lagom tid i morgon så jag hinner plugga lita innan min pojke slutar jobbet. För han har handlat en massa gott, och jag vet inte vad, så ska vi umgås varje dag fram till på onsdag för sedan kommer jag jobba kväll i en hel vecka och kommer inte kunna träffa honom förrän torsdag nästa vecka:( eller vi ska försöka ses i helgen men det är inte säkert det går. Kommer sakna honom men men vi överlever, Tack gode Gud för telefonen!

Men sov gott och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0