God morgon

God morgon!

Vaknade för en stundsen efter en hemsk natt, hatar att inte kunna sova. Vad gör nu när ni inte kan sova om kvällarna?

mina planer för dagen är först en lunchdate med en av mina allra bästa vänner, Sofia. Sen ska hon iväg till jobbet och ja ska träffa min kille en stund sen måste jag hem och plugga. Starta igång med mitt Terminsprojekt.

Det allra jobbigaste med att projekt är att strata igång den ärman vet att man har 4 veckor på sig till inlämning eller att man vet att man har en vecka påsig innan man ska lämna in idéplan och handlingplanen. Men jag måste verkligen vill få ett bra betyg på detta arbete sen e det barat tentan kvar att oroa sig över!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0