God morgon

God morgon!

bestämde mig för att sätta mig vid dator en stund, innan ja åker o shoppar med mamma, hon ville köpa lite grejer till bebisen (min brorsson) och till min kusins lilla unge, så kanske vi åker och hälsar på kusinen nästa vecka. Men första ska vi käka frukost i hop, hon har gojrt pannkakor, kokat ägg, rostat mackor. Ja en ordentlig frukost, älskar frukosten på helgerna för då kan man ta sig tid att äta i lugn o ro, håller ni inte med?

Oj, kom nyss tänka på att det är sista januari, en hel månad av det nya året är borta, vad tiden går snabbt. Ja har som tradition att inte ge något nyårlöfte, har ni gått några i såfall har ni hållt dem?

Ne nu ska ja ta på mig sedan går ja till mina föräldrar, vi kanske hörs efter frukosten annars ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0