God morgon (?)

God morgon, eller vet inte om det riktigt är morgon då ja vaknade vid 6 första gången sen vid 8, så det blev en liten sovmorgon för mig. Natten för mig va okej, när jag väl lyckades somna. Hur var den för er?

Idag har jag blivit rekomenderad om en lampbutik som heter "ljuspunkten" så jag tänkte gå dit och kolla efter det tänkte jag äka in till stan och bara ta det lugn, ja orkar verkligen inte plugga idag, men däremot har jag skickat några viktiga mail och läst lite. Ska även passa på och vara med min gubbe idag, vi ska ha en riktig mysdag både idag och i morgon sen på söndag kanske vi inte kan ses då han ska åka och rekonda bilen hela dan. kan vara skönt att inte vara jämt med varandra oxå, det är nog så vi lyckats hålla ihop i snart fyra år. Har även en liten övverraskning för honom på vår fyra års dag om vädret tillåter:) Kan ni gissa vad?
 
Vad ska ni göra idag då?

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0