fyy på mig

Fy på mig, eftersom ja tydligen missade en dag från skolan i förra veckan och min grupp gjort hela arbetet nästan kände ja mig hemsk och erbjöd mig att göra några moodboards, så nu har jag något att göra i morgon iallafall.

Känner mig verkligen hemsk, jag gillar inte att vara den personen som inte gör något i ett arbete visserligen är det inte något stort arbete och de slängde ihop presentationen på lunchen men ändå, känns verkligen fel. Men nu ska jag göra det som ingen i gruppen gillar att göra. Kan visa er bilden sen i morgon efter att ja gjort den. Så får ni säga vad ni tycker.

Nu ska jag prata med min gubbe, har verkligen saknar honom sen ska ja försöka sova.

Så ja ska nog säga Godnatt redan nu för ja vet inte hur ja kommer vara efter att ja pratat med min gubbe.

Sov gott gullungar så hörs i morgon =)

ps. Kolla in vilken söt marsipanapa jag fick av min älskling ds.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0