borde sova...

Tyvärr blev det inte tillräckligt med plugg idag, men i morgon ska jag upp tidigt senast kl 8 upp o dusca ta mitt pick och pack och åka till biblioteket för att plugga (Hoppas jag kan hålla det jag säger) För kl 12 ska jag på lunch med en gammal barndomskamrat, min lilla sofia, och kl 14.00 slutar gubben jobbet (Han sover för övrigt redan nu). Efter att han slutat jobbet ska vi hitta på något men jag vet inte riktigt vad, han vill inte berätta sen ska vi iallfall äta tacos med en massa ost, ja bryr mig inte om jag kommer få ont i magen efter det.

Jag har varit laktosintolerant, men som med tiden har minskat, har börjat kunna äte lite mjölkprodukter utan att behöva springa på toa eller ha kramper i magen hela natten. Men ja ska ändå äta en massa cheese dip i morgon *mums*

Vad ska ni göra i morgon?

Nej, nu ska jag försöka sova, fast än jag inte e speciellt trött

*Sov gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0