Boktips nr 2

Nu kommer mitt andra boktips "Ärligt Talat" heter boken och författarinnan heter Jane Green.

Den här boken fick jag av en pensionär som brukar komma och äta där jag jobbar extra ibland, han ville verkligen ge mig boken så jag tänkte att jag ger den en chans, och det va verkligen en bra bra. Många skulle nog rekomendera boken för en singeltjej runt 30 års åldern, men jag är 22 och varit upptagen i snart 4 år och jag älskade boken. Den var lättläslig vilket gjorde att man läste den snabbt och hade svårt att lägga ifrån sig den.

boken handlar om kärlek, sex och vänskap kan uppfattas som en riktig tjejbok. Detta är en bok som man kan känna igen sig i. Måste bara läsa fler böcker från denna författarinna strax efter allla projekt och tentan, om jag nu kan hålla mig så länge.

Poäng 4 av 5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0