10 dagar jubelium=)

Igår vad det 10 dagar jubeleium för min blogg, och detta kom jag inte på förrän idag=) Det roliga är att INGEN jag känner vet om att jag startat en blogg, och ändå ökar antalet läsare varje dag, Så vilka är ni läsare och vad vill ni läsa om?

Syftet med mig blogg har inte vara att lägga ut så många bilder på mig, eller att skriva om mode och smink (Men vill ni ha sådana tips iallafall?). Mina främsta intressen är böcker film och lite annat smått och gott. Meningen med min blogg längre fram kommer även att handla om bröllopsplaner, hur man gör för att hitta de bästa sakerna till lämpligast priser. Men fram till dess kommer det handla mkt om tankar som slår mig vad jag gör under dagen, samt funderingar som väcks upp under lektionerna (som t.ex. inlägget om marknadföring och reklam).

Ni kommer att få lära känna mig mer med tiden och är det något ni undrar över så är det bara att fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0