wihhiii

nu pluggar jag för fullt här, har två textpunkter kvar samt att skriva  ner mina bilagor i datorn, duck att man gör vissa saker för hand. Men det ska nog gå, känns skönt att man faktist kommit så långt med arbetet som man gjort. att man äntlige kommit igång. Förresten stötte på brorsansfru o min lilla putt idag, titta han börjar bli stor nu, snart e fasters älskling 1 månad gammal. Sen fick jag ett sms av min kompis nyss där hon gratta mig på namnsdan, det hade jag helt o hållet glömt bort

Nej nu åter till pluggandet hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken söt liten bebis, hur gammal e han?

Tar för givet att det är en pojke i och med de blåa kläderna

2009-02-18 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0