irriterande

Blir så irriterad när man väntar på ett viktigt svar via mail, och man aldrig får svar, ja skickade mitt mail den 16:e januari, mailet blev vidarebefodrat och fick ja fick en kommentar om att ja skulle skicka mina frågor till en viss person så jag mailade henne den 19:e en timma efter jag fårr kommentaren, så jag mailar över frågorna och jag har fortfarande inte fått nåt svar. Så nu har jag skickat mail igen till bode kundtjänst och den person och ja hoppas jag får svar snart. Hela mitt slutprojekt ligger lite i händerna på dem!

Det vore inte snällt att nämna vilket företag det handlar om, men det är verkligen ett stort företag detta, så mkt kan jag säga! Blir juh verkligen irriterad när sånt händer, eller är det bara jag?

Nej nu ska jag försöka läsa igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0