hjärnan e helt slut

Idag har jag verkligen pluggat nästan hela dag, har haft paus i kanske allt som allt 5 timmar på hela dan, men nu känner jag att det räcker man vill juh att kvaliten på förstudien skall hålla. Jag har nu har jag bara halva reflektionesdelen kvar, sedan bara sammanfattning och det borde inte ta så långt tid, mina bilagor är helt klara.

F*N kom nyss på att jag även skall producera en utbildning, eller jag skall bara ge förslag på hur utbildningen kan se ut, så jag skall göra ca tre-fyra blad för att ta skärmdumpar och visa att på detta sätt kan man göra för at få det så bra ut. men det gör jag nog i morgon för ja orkar verkligen inte nu. Hjärnan vill inte mer. Men i morgon ska det nog gå bra! Har fortfarande godis kvar från idag, så efter föreläsningarna i morgon är det bara att plugga! Har min tuttifrutti ask och winergumasken kvar, sedan har jag även nötter men dem kommer ja nog tugga i mig under lektionen hehe.

Så har ni haft en trevlig kväll idag? Nu ska jag gå o lägga mig, sov gott o dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Sara

tråkigt och plugga :O

2009-02-17 @ 23:00:23
URL: http://scrl.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sov gott!

2009-02-18 @ 01:25:25
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sara: jo det är tråkigt att plugga men nödvändigt, iallfall när man är så nära inpå deadline och man inte riktigt kommit igång med allt förrän nu=)



Joanna: Tack de samma, eller ska vi säga God morgon istället=)

2009-02-18 @ 06:47:41
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0