hemma igen

Så nu har vi varit och fikat, fick ett samtal och tio minuter senare plockade de upp mig så åkte vi tillsammans det var därför jag inte hann blogga innan, hur som helst var det trevligt. Dock skällde jag ut de som jobbade på caféet, Min svägerska som är gravid va sugen på milkshake, och hon som jobbade på kassan sa att de va slut ca 20 minuter senare, ser vi att personerna som sitter i bordet bredvid får två milkshakes, lite irriterad blir man, så ja går fram o frågar jahha så ni har kvar milkshakes, då va det tyvärr en annan person som jobbade där och hon som sa att de va slut hade slutat för dagen, så ja förklarade det hela för honom. Han vart lite irriterad på sin personal!

Varför inte bara säga visst men det kommer dröja tills du får den istället för att ljuga än rakt upp i ansiktet? Ååå ja blir sååå irriterad, varför ljuger människor jag förstår inte, kan någon förklara det för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0