hemma

så nu är jag hemma igen, träffade aldrig min svägerska, vi kanske tar en fika senare, men ska försöka platta håret innan ja går ut, eller e det nån idé i och med all snö?

Hur har ni haft det?

Nej nu ska jag gå o dricka anntingen en kopp kaffe eller en kopp med varmchoklad. Ja älskar att dricka en massa oboy med puttelite pulvermjölk och sedan kokt vatten mums, det blir så gott, ja tycker inte om mjölk därav föredrar jag med vatten o lite pulvermjölk för att ge den en krämig smak, har ni testat det någongång?

Just det måste ta bort och kleta på nytt stärkning idag! Men först kaffe eller oboy, får se vad jag blir sugen på hehe!

Ha det bra så hörs vi sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0