hemma

Så nu har vi kommit hem från läkarn, pappa har tydligen diabetes andra graden, lite läskigt när ingen annan i släkten har, då börjar man fundera på om man själv kanske kan få det, lika bra att börja se upp med det man åter och röra sig mera!

Så på vägen hem bestämde vi oss för att ta en liten promenad, ganska skönt faktist, tror jag ska göra det till en vana att promenera mera.

Min storebror ringde nyss och frågade och jag kunde hämta hans dotter från dagis vid tre, så hon lär väll bli överlycklig när jag kommer dit=) men fram till dess ska jag först ner till centrum, luncha med sofia, sedan komma hem och baka, åka över till syrran ska jag oxå göra och lämna över lite saker som behöver till på kvällen, sedan ska jag hämta ungen från dagis. Komma hem tills min bror kommer hem från läkarn, med sin andra sjuka dotter, Sedan blir det till syrran igen. Ush vilken dag mkt fram och tillbaka men först ska jag njuta av en lunch med min underbara Sofia, Sofia är en av mina närmsta vänner har kännt henne i 10 år minst. tio underbara år, älskar den tjejen!

Men vi hörs senare, ska försöka blogga när jag kommer hem igen.

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0